Categories
Vyro Kelias

100 atsispaudimų iššūkis (1 savaitė)


Ką gi, praėjo pirma savaitė.  Joje buvo trys treniruotės (kas antrą dieną), dabar dvi dienos poilsio ir prasidės kita savaitė, kuri bus sunkesnė savaime aišku. Daugiausia pastangų stengiuosi įdėti darant paskutinį priėjimą, kad maksimaliai išnaudočiau likusias jėgas. Taip pat neviršiju poilsiui skirto laiko.

Kadangi mano dešinė  koja gyja po traumos ir su ja ganėtinai sunkiai vaikštau ir darant atsispaudimus ją skauda, todėl pasirinkau kitą būdą, kurio metu užkeliu dešinę koją ant kairės. Nors gal taip lengviau daryti? Nežinau žinokit, man atrodo tas pats.

Pirmos dienos rezultatai (60 s. poilsis):

14; 18; 14; 14 max- 26. = 86

Antros dienos rezultatai (90s. poilsis):

20; 25; 15; 15; max -40. = 115

Trečios dienos rezultatai (120 s. poilsis):

22; 30; 20; 20; max- 41. = 133

Iš viso 334

Visai neblogai atrodo susumavus.

Iki kitos savaitės, ir sėkmės tiems kurie prisijungė prie šio iššūkio.

P.s. Jei iššūkį įveiksiu sėkmingai, sieksiu 200 ribos tikrai.

By Petras P.

Pažinęs save tapsi laisvas. Tapęs laisvu būsi laimingas. Knygos "Buliaus Galia" autorius, knygos "Pažintys Internetu" bendraautorius, 90 dienų mokymų programos vyrams autorius.

3 replies on “100 atsispaudimų iššūkis (1 savaitė)”

As tai darau taip: pirmas dvi savaites po 20 kol pasiekiu simta, paskui kitas dvi savaites po 30 ir taip didinu…dabar jau darau po 50 (bent jau stengiuos), iki vasaros planuoju 100 vienu priejimu padaryt!!! toks tas mano atsispaudimu issukis…sekmes visiems kitiems 😉

as pagal sia programa dariau ir pasiekiau geru rezultatu dabar galiu pasakyti kad per 2h padariau savo rekorda 500atsispaudimu po 50x 10seriju manau ir jums uzteks uzsispyrimo siekti geru rezultatu ir tobuleti. sekmes vaikinai ;]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *