Categories
Fitnesas ir Treniruotės Vyro Kelias

100 atsispaudimų iššūkis (2 savaitė)


Na štai ir pasibaigė antroji „100 atsispaudimų iššūkio“ savaitė. Jau nuo pat pirmos šios savaitės sporto dienos suglumau, kai po 4 serijų reikėjo daryti max ir išstenėjau tik 19 atsispaudimų, kai tuo tarpu reikėjo ne mažiau 32. Kadangi negalėjau taip visko baigti, tad pailsėjęs apie 6 minutes padariau 51 atsispaudimą. Antrąją ir trečiąją treniruotes  po 4 serijų dariau ilgesni poilsį apie 3-4 min ir tada tik maksimalų atsispaudimų skaičių.

Reziumuojant šią savaitę tai galiu pasakyti, kad dirbant 4 serijas ir ilsintis kiek numatytą nėra neįveikiama, bet kai reikia daryti max ir yra to maksimalaus pakartojimų minimumas tada pasidaro linksma ir nepailsėjus daugiau tiesiog man nėjo padaryti.

Pirmos dienos rezultatai (60 s. poilsis):

21; 25; 21; 21; max – 19 + po poilsio 51. = 107 + (51) = 158

Antros dienos rezultatai (90s. poilsis):

25; 29; 25; 25; max (poilsis 3min) – 42 = 146

Trečios dienos rezultatai (120 s. poilsis):

29; 33; 29; 29; max (poilsis 4min) -45 = 165

Iš viso 469 ( iš tikro atrodo jau visai nedaug, nes tikrai per savaitę galima ir 1000 ir 2000 nesiplėšant padaryti. )

Šiandien gal pabandysiu maksimalų atsispaudimų skaičių įdomumo dėlei.

Tai tiek žinių, susimatysim kitą savaitę.

By Petras P.

Pažinęs save tapsi laisvas. Tapęs laisvu būsi laimingas. Knygos "Buliaus Galia" autorius, knygos "Pažintys Internetu" bendraautorius, 90 dienų mokymų programos vyrams autorius.

5 replies on “100 atsispaudimų iššūkis (2 savaitė)”

Dar trečia, prieš paskutinę savaitę beveik buvau įveikęs, buvo like 1 diena. Tik susižeidžiau rankas (delnus) ir nebegalėjau tęsti iššūkio, o dabar prisiversti ir vėl iš naujo jį pradėti yra ganėtinai sunku, nes iššūkis nėra lengvas, jeigu daryti trumpas pertraukas kaip ir nurodyta programoje.

Mldc! as meciau sia programa 5 savaitej 😀 kai 2 dienoje nebeisejo padaryt 😀 gal buciau prateses , bet prasidejo baliukai(su reikalu zinoma:D) ir tiesiog po to pritruko valios gryzti i sia treniruociu programa ;/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *