Šiame straipsnyje duosiu konkrečius žingsnius, kaip pradėti medituoti ir tęsti tai, o ne mesti po pirmo karto ar savaitės.

Kiek kartų norėjai pradėti medituoti, bet vis neprisivertei, neradai laiko? Tikriausiai daugybę kartų, nes skaitai šį straipsnį.

Pirmas dalykas ką tau reikia žinoti, kad yra daugybė meditacijų rūšių, o ne tik sėdėjimas ir koncentravimasis į savo kvėpavimą.

Meditacijos pagalba galima pasiekti ne tik ramybę, bet ir panaikinti baimes, dvejojimą, pyktį moterims, nemeilę sau, nuoskaudas. Meditacija gali padėti atrasti tai, ko tu iš tiesų nori gyvenime, ką nori veikti, kokių nori santykių. Taip pat, gali padėti pašalinti ribojančius įsitikinimus siekiant tikslų. Tai yra pasiekiama ir dar daug daugiau meditacijų pagalba.

Todėl aš pateikiu 5 žingsnius, kaip pradėti medituoti ir negaišti laiko atidėliojimams.

1. Svarbiausias dalykas – kodėl aš noriu medituoti? Ką aš noriu pakeisti savo gyvenime? Kas manęs nebetenkina? Jeigu yra silpna priežastis, jokio nusiteikimo į tai pasinerti, greičiausiai po kelių pabandymų viską mesi ir taip nieko nesupratęs. Kita vertus, jeigu nori išmokti elgtis su savo jausmais, būti ramesnis, laimingesnis, turėti geresnius santykius, daugiau energijos tai gali būti gera priežastis pradėti. (žinoma, priežasčių gali būti visokių, kad ir tiesiog smalsumas…)

2. Medituoti galima mokytis iš knygų ar iš kokio nors dėdės per youtube ir tai nėra blogai. Kita vertus, aš asmeniškai didžiausią vertę gavau dalyvavęs keliuose gyvuose ir internetiniuose kursuose, bei meditacijų sodybose, kai viską praktiškai atlikau tarp bendraminčių ir gavau atsakymus į klausimus iškart. Tu žinai kaip daryti, ką daryti ir nebelieka spėliojimų ar gerai viską darai.

3. Po mokymų ar kursų gali tęsti tas meditacijas užsiėmimuose grupėse. Taip pat, būna vietų kuriuose nėra jokių įvadinių kursų ir kiekvieną kartą naujokams būna išdėstoma trumpa ir greita teorija kaip medituojame toje vietoje.

4. Norint praktiškai pritaikyti gautas žinias namuose iš kursų arba iš dėdės kurį matei youtubėje, pravartu paskirti sau laiką kada medituosi. Gali medituoti tada, kada tau patogu, ryte, vakare ar dienos metu. Taip pat, gali būti lankstus ir nespėjus medituoti ryte, tai padaryti vakare. Svarbiau ne kiek ilgai medituoji vienu kartu, bet kaip reguliariai tai darai. Praktika kelias į tobulumą.

5. Savarankiškai mokydamasis medituoti, skirk 15-20 per dieną meditacijai. Tai tavęs neapsunkins, bet ilgalaikėje perspektyvoje atsiras daugiau pasitikėjimo, ramybės, aiškumo prote ir daug lengviau įveiksi pyktį ar net pavydą. O paspaudęs čia, rasi 20 min. mano meditaciją kuri tau padės medituoti, atsipalaiduoti ir pasimėgauti meditacija. Nuspręsk medituoti 30 dienų iš eilės, tegul tai būna iššūkis su pabaiga, o vėliau nuspręsi ar tai tinka tau ar ne.

Norėdamas praktiškai patirti meditacijos naudą ir kaip tai paveikia tavo savijautą, bendravimą su moterimis, tikslų realizavimą, pasitikėjimą savimi ir leidžia jaustis laimingu, sudalyvauk mokymuose „Laimingas vyras„. Daugiau informacijos rasi paspaudęs čia…

Visus mano mokymus, kursus ir knygas rasi mokymų kataloge:
www.alfavyras.lt/mokymu-katalogas/

Ką manai? Pasidalink savo nuomone komentaruose