Categories
Fitnesas ir Treniruotės

Patarimai, kaip pagerinti štangos spaudimą

stangos spaudimas
Štangos spaudimas

Sporto salėje ir šiaip draugų būryje galime dažnai išgirsti frazę: „Kiek išstumi?“. Štangos spaudimas, tai tarsi pratimas, kuris parodo žmogaus sugebėjimus, galią. Tačiau dažnas nutyli, nes išstumia nedaug. Yra netgi keli būdai kaip pagerinti štangos spaudimo rezultatus.

Pirmiausia reiktų sustiprinti pagalbinius raumenis, kurie mums padeda štangos spaudime. Vienas pagrindinių raumenų – tricepsas. Norint sustiprinti šį raumenį reikėtų atlikti pratimus ant lygiagrečių, taip pat su svoriais.

Kiti labai svarbūs raumenys žinoma yra pečiai ir nugara. Reiktų atlikti pratimus viršutiniams nugaros raumenims bei sukamiesiems pečių raumenims. Daugelis žmonių klausia kas tie sukamieji pečių raumenys ir kaip juos ištreniruoti. Paprasčiausiai paimame du svarmenis rankomis ir iškeliame juos į šalis. Dabar sukamaisiais riešo judesiais sukame svarmenis pirmyn ir atgal. Tai labai paprasta.

www.bicepsbrothers.lt

4 replies on “Patarimai, kaip pagerinti štangos spaudimą”

Komentuoti: Rytis Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *