Categories
Vyro Kelias

Tobulo pilvo preso link


Šiandien yra pirmadienis ir daugeliui asocijuojasi su kažko pradžia. Kad ir pradėjimo sportuoti pradžia. Žmonės kažką sumanę trečiadienį, laukia pirmadienio, kad tai pradėtu. Bet aš nelauksiu, nelauksiu kito mėnesio, nelauksiu kitos savaitės pradžios, nes prieš tai sumanydamas buvau suvalgęs gabalėlį torto, kuris nebesiriša su mano dienos mityba. Veikiu tada kai rimtai nusprendžiu veikti, nėra tinkamiausios dienos, visos dienos yra tinkamos. Tad aš nusprendžiau tobulinti savo preso raumenis iki tokio lygio, kad galėčiau didžiuotis pasiektu rezultatu. Šitą tobulėjimo kelią aš pavadinsiu „Tobulo pilvo preso link„. Ir manau, kad to siekimas išaugs į viso kūno ištobulinimą.

Taigi:

Tikslas: Ryškus pilvo presas

Laikas: 3-6 mėnesiai. (arba kol bus pasiektas rezultatas)

Kadangi norint išryškinti pilvo presą, reikia pagrinde numesti riebaliukus kurie jį ir užstoja, daug dėmesio skirsiu tam ką valgau. Galima būtu riebalus numesti maitinantis metodu kaip parašyta straipsnyje “ Nei viena dieta neveikia„. Tik yra tikimybė, kad nereguliuojant baltymų, angliavandenių ir riebalų gavimo, galima prarasti su riebalais per daug raumenų masės.

Taip pat faktorius, kad aš nevalgau mėsos ir žuvies, tad apsieisiu be šio maisto.

Papildų kol kas neplanuoju vartoti jokių, bet tokios galimybės neatmetu. Ir jei ką vartosiu papildomi, būtinai apie tai pranešiu.

Pirmos savaitės treniruočių plane nusimato 3-4 treniruotės. Vėliau bus krūvis didinamas iki 6k per savaitę.

Tuo pačiu bus įveikiamas „200 atsilenkimų iššūkis“  kurį pradėsiu nuo 3 savaitės, nes darant kontrolinį testą įveikiau 70 atsilenkimų skaičių.

Taigi, mityba, poilsis ir sportas man leis pasiekti puikių rezultatų.

Jis tai pasiekė per 6 mėnesius. Papildomai kiek žinau vartojo kreatiną ir sportavau 4-5h per dieną (šiuos duomenis pasitikrinkite jei įdomu, nes tiksliai nepamenu).

Yra daugybė pavyzdžiu kaip pilvo presą išryškino per 12-16 savaičių.

Šios transformacijos finiše būtinai bus nuotraukos kaip keitėsi viskas.

Planuoju rašyti apie treniruočių eiga kas 2 savaites, nors sekantį įrašą padarysiu, po savaitės apžvelgdamas visus pasirinkimus „tobulo preso link“.

Sėkmės sportuojant vyrai.

By Petras P.

Pažinęs save tapsi laisvas. Tapęs laisvu būsi laimingas. Knygos "Buliaus Galia" autorius, knygos "Pažintys Internetu" bendraautorius, 90 dienų mokymų programos vyrams autorius.

3 replies on “Tobulo pilvo preso link”

Sveikas,

Sudomino tavo straipsniai. Pats žadu pradėti sportuoti, tad dabar labai domiuosi mityba bei treniruotėmis. Kaip supratau tu žadi treniruotis namų sąlygomis, taip? Kadangi pats asmeniškai turiu antsvorio, tai pradžiai žadu pradėti mankštintis bei treniruotis namų sąlygom. Tad laukiu tavo tolimesniu straipsnių, tikiuosi juos pritaikysiu ir sau.

Taip, tu visiškai teisus. Tik aš ką perskaičiau,tą paminėjau būtent apie šį atvejį, taip pat parašiau (šiuos duomenis pasitikrinkite jei įdomų, nes tiksliai nepamenu).

Pasistengsiu atrasti informacijos šaltinį kur tai skaičiau ir čia tikrai ne reklama.

Vartojo kreatiną? Tai visiškai nelogiška, kadangi kreatinas kaupia vandenį raumenyse ir prideda sprogstamosios jėgos. Jis pagrinde naudojamas jėgos sporte, tai arba reklama arba klaidingas faktas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *