Categories
Tadas rašo

Trys galingi būdai kaip išlikti ramiam, atsipalaidavusiam bet kokioje situacijoje

Šiame straipsnyje pateiksiu keletą stiprių metodų, kurių dėka sužinosi kaip atsipalaiduoti bet kokioje situacijoje, stresas ir įtampa taps retenybė kaip briedis dykumoje. Bendrausi lengviau su aplinkiniais, tapsi patrauklesnė asmenybė, greičiau rasi sprendimus savo problemoms, išsivaduosi iš įpročių, pagerės vaizduotė, fantazija, kūryba, būsi energingesnis, laimingesnis. Ir tai galėsi pasiekti darant bet kurį iš trijų žemiau pateiktų pratimų.

Albertas Einšteinas valandų valandas praleisdavo gulėdamas vonioje pilnoje vandens su burbuliukais. Ir griežtai drausdavo jį trukdyti, teigdamas, kad atsipalaidavimas yra labai svarbu norint gauti bet kokį teisingą atsakymą.

1) Atsipalaidavimas. Paprasčiausias būdas atsipalaiduoti yra.. tiesiog atsipalaiduoti. Vienintelė priežastis dėl ko jauti įtampą, stresą, depresiją yra ta, jog reaguodamas į aplinką pradėjai tapatintis su atėjusiais jausmais. Tai stipriai siaurina sąmonę, gebėjimą spręsti problemas, judėti į priekį.

Kitą kartą kai pajusi kažką nemalonaus tiesiog atsipalaiduok tame jausme kelioms sekundėms. Atsipalaiduok, pasiduok negalvodamas tame toks koks esi, negalvodamas, pasiduok. Tik kelioms sekundėms. Atpalaiduok kūną tame jausme, taip kaip jį atpalaiduoja geras masažas, paleisk vadeles. Kuo dažniau tai darysi, tuo greičiau praeis visi vidiniai „ištiktukai“ ir drąsiai galėsi toliau kibti į gyvenimą.

Kūnas visada klauso tavęs, nes tu esi jo šeimininkas. Jeigu pradžioje sunku atsipalaiduoti, tai stipriai stipriai įtemk kiekvieną savo raumenį. Pabūk akimirką. Visiškai atsipalaiduok. Vėl įtemk kiekvieną kūno viją. Vėl visiškai atsipalaiduok. Tai ne tik padės nusiimti įtampas, bet ir leis pastebėti, kas iš tikrųjų valdo kūną, todėl aukščiau minėtas pratimas pavyks dar lengviau.

 

2) Leidimas. Kovodamas su savo jausmais ar mintimis nieko nelaimėsi. Kovodamas įsipainioji savo jausmų ir minčių voratinklyje ir rasti sprendimą būna dar sunkiau. Yra žmonių, kurie kovoja su savo baimėmis, vidinėmis problemomis ar įpročiais metų metus, tačiau taip nieko ir nepasiekia.

Jausmo prigimtis yra judėti ir kisti. Todėl išeitis yra leidimas, nes kova sulaiko jausmą ar mintį tavyje ir konservuoja viduje.

Leisk sau patirti baimę kai ji tik ateina ir pastebėsi, kad ji praeis. Leisk sau patirti pyktį ir pastebėsi, kaip išsilaisvini nuo jo. Leisk kitiems žmonėms būti tokiems kokie jie yra ir pastebėsi kaip jie nebeįtakos tavo nuotaikos bei savijautos.

Kai protas ūžia, lenda nepageidaujamos mintys į galvą, paklausk savęs – ar galėčiau leisti savo protui būti tokiam koks jis yra? Ar galėčiau leisti jam galvoti tai, ką jis nori galvoti? Atsakyk – Taip. Klausk savęs to tiek kartų, kol pajusi palengvėjimą.

Kai pradedi jausti baimę, pyktį, depresiją, sunkumą, nuovargį, tingumą, nusivylimą ar panašų kitą jausmą paklausk savęs – ar galėčiau leisti sau jausti šią (pvz.) baimę? Atsakyk – Taip. Klausk savęs to tiek kartų, kol pajusi palengvėjimą.

Daryk tą patį su įpročiais, skausmu ar bet kuo kitu. Tokiu būdu tapsi laisvesnis, drąsesnis, prasiplės sąmonė, protas ir jausmai nebeįtakos tavo sprendimų ir tikslų siekio.

 

3) Priimtinumas. Tai labai saldus būdas vėl pradėti šypsotis. Mes turime savyje pasirinkimą su kuo tapatintis, nes tavo viduje visada yra mintys, jausmai ir stebėtojas kam visa tai ateina, kas visa tai mato.

Tas stebėtojas yra natūraliam priimtinume kitaip tariant meilėje, nes jis nereaguoja, kad ir kokios mintys ateitų, kad ir kokio gylio depresijos pasirodytų. Tas kažkas visada toks pat ir visada tai priima su meile.

Taigi galime tapatintis arba su savo mintimis, jausmais, baimėmis, kaltėmis, pykčiu ar depresijomis arba su tuo kam visa tai ateina. Nereikia jokio stebuklingo supratimo, kad pavyktų tapatintis su stebėtoju, kuris visada yra priimtinume. Intuityviai persiidentifikuok su juo. Tai akimirkos uždavinys kuriam reikia įdėti nulį proto.

Galų gale jausmai ir mintys, kurie taip drumsčia ramybę yra tavo, tu esi viso to balagano šeimininkas. Todėl natūraliai tavyje yra dalis, kuri myli visą tą vidinę audrą. Jeigu jaučiuosi blogai, tiesiog pasakau sau modamas ranka, „Ai vis tiek tai mano ir manyje yra dalis, kuri visa tai myli“ ir tai automatiškai mane perkelia į meilę. O meilėje visos blogybės išnyksta.

Neįmanoma įveikti savo minčių, jausmų ir laimėti, lygiai kaip neįmanoma kovoti su tamsa. Viskas, ko reikia, yra sąmonės šviesa. O ta šviesa esi Tu. Kuo labiau atsipalaiduoji gyvenime, tuo daugiau sąmonės šviesos į jį patenka. Atsipalaiduok.

 

============================

Paulės atsiliepimas po savaitės paleidinėjimo meditacijos audio įrašų naudojimo:

Manau pagrindinis laimėjimas – dingo baimė bendrauti su žmonėmis! Pasidariau ramesnė. Ir dar, ankščiau pastoviai žmonėse ieškojau trūkumų, dabar gatvėse, transporte, tiesiog priimu juos kaip savo gyvenimo dalį. Ačiū labai.

Paulė M., 30m., konsultantė

Įsigyk paleidinėjimo audio įrašus ČIA.

By Tadas R.

Paleidinėjimo meditacijos audio programos kūrėjas Meditacija.
Nuolat medituojantis ir to mokantis kitus žmones.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *