Categories
Motyvacija

Kodėl mums patinka energingi žmonės ir kaip tokiu tapti?

Pirmiausia reikia suprasti, kad energingas žmogus yra ne tas, kuris daug kalba ir mosikuoja rankomis. Gali pastebėti, kad būna „išsitaškiusių“ žmonių, kurie daug juda, nenustygsta vietoje, visada yra dėmesio centre, o pabendravus su tokiu žmogumi gali apimti netgi sunkumas. Skirdamas jam savo dėmesį ir laiką tu verti pasijusti jį svarbiu ir jeigu tas žmogus neleidžia tau pasijusti svarbiu, kalba tik apie save, automatiškai tave tai išsekina. Nebelieka kaitos, duodu, bet negaunu.

Koks yra energingas žmogus?

Dažniausiai tokie žmonės pasižymi vidine harmonija, atsipalaidavimu. Energingi žmonės nesiekia dėmesio, bet ji natūraliai gauna. Jiems nereikia mosikuoti rankomis ar garsiai kalbėti. Prie tokio žmogaus kiekvienas jaučiasi gerai, nes jis sugeba priimti dėmesį ir suteikti svarbumo pojūtį kitam žmogui.

Kodėl mus traukia energingi žmonės?

Nerasime žmogaus žemėje, kuris nenori gerai jaustis. Būdami prie energingo, vidinę ramybę ir atsipalaidavimu spinduliuojančio žmogaus, mes pradedame patys jaustis geriau. Savo pozityvumu, požiūrio platumu, bendravimo stiliumi kitas žmogus mus užburia.

Pasakyk kas tavo draugai ir aš pasakysiu kas tu. Kuo tavo draugų kokybė didesnė, tuo tavo pačio kokybė didės.  Energingas žmogus kaip žiedas, prie kurio nori priskristi bitės ir pasisemti energijos nektaro.

Kur mes daugiausia išeikvojame energijos?

Daugiausia energijos mes sudeginame kovodami patys su savimi. Kovodami su savo baimėmis, nepasitikėjimu, savo kompleksais, pykčiu, bandymu viską kontroliuoti, noru visiems įtikti ir t.t.

Kai viduje nėra harmonijos, o tik didžiulis chaosas, mes tampame išsiderinę, baikštūs, nepasitikintys savimi, nusivylę gyvenimu ir santykiais.

Daugybę energijos prarandame vaidindami, kad esame stiprūs, protingi, viską išmanantys. Kuo daugiau gyvenime kaukių turime, tuo daugiau energijos reikia joms išlaikyti.

Kaip tapti energingu žmogumi?

Reikia suprasti, kad tai yra procesas. Per dieną tu netapsi energijos bomba.

Kuo žmogus viduje jaučia didesnį balansą, priima save ir myli, tuo jis daugiau pozityvios energijos sugeneruoja. Balansas atsistato tada, kai žmogus pradeda dirbti su požiūriu į gyvenimą, pradeda priimti save, pradeda tikėti savimi, pasitikėti savimi ir supranta kur ir kaip jis išnaudoja savo energiją.

Jeigu jauti, kad neišnaudoji savo potencialo ir tau trūksta energijos, sudalyvauk mūsų organizuojamame renginyje: „Kaip atgauti energiją ir būti energingu?“ 

Daugiau paspaudus čia: vk.alfavyras.lt/energingumas/

Klausimai, kurie tau parodys kur išeikvoji savo energingumą:

Dėl ko ar ant kokio žmogaus pyksti savo gyvenime?
Ką nori sukontroliuoti savo gyvenime?
Nuo ko nori pabėgti savo gyvenime?
Dėl ko jaučiuosi kaltas?
Kam aš nepritariu savo gyvenime?
Ko tu nori savo gyvenime, bet niekaip negauni?

Prasta mityba ir pasyvumas gyvenime yra vidinio balanso nebuvimas.

Daugiau paspaudus čia: vk.alfavyras.lt/energingumas/

Categories
Sveika Gyvensena

Mankšta. 9 priežastys kodėl verta mankštintis

Mankšta užima svarbią vietą mano gyvenime. Tai nebūtinai turi būti ryte atliekami kūno tempimo pratimai ar bėgiojimas, bet mankšta – tai jodinėjimas, šokių pamokos, čiuožimas ant ledo ir t.t., nes šios veiklos reikalauja fizinio aktyvumo. Taigi, kiekvienas gali atrasti sau tinkančią bei patinkančią mankštą. Kad įtikinčiau, jog fizinė veikla nėra laiko švaistymas, pateikiu devynias priežastis, kodėl verta mankštintis.

Mankšta pakelia nuotaiką, atgaivina. Bėgimas parku šiltą vasaros rytą, gaivus oras, įvairūs kvapai – visa tai pakilios nuotaikos garantas. Po darbo praleista valanda sporto salėje – atgaivina, ypač jei dirbi protinį, sėdimą darbą, patiri daug streso.

Mankšta ugdo valią, ištvermę. Kasdieninis mankštinimasis padės ne tik sutvirtėti fiziškai, bet ir protiškai. Tai yra tokia veikla, kuria turi užsiimti nuolat, be didesnių pertraukų, kitaip nepajusi tikrosios mankštos naudos. O nuolatinis proceso kartojimas ugdo valią bei ištvermę.

Mankšta padeda palaikyti formą, atsikratyti viršsvorio. Jokia dieta taip nepadės, kaip sportas. Sudeginsi nereikalingus riebalus, išryškinsi kūno formas, taip pat labiau pasitikėsi savimi.

Nuolat sportuojantys žmonės yra energingesni. Nuolat mankštintis yra sunku tik tol, kol tai nėra įprotis. Bet kai nugalime pirminį diskomfortą, greitai pajusime šio triūso vaisius. Tada jautiesi gerokai žvalesnis, vikresnis, o svarbiausia – energingesnis.

Mankšta stiprina tavo širdį bei plaučius. Sportuodamas apkrauni širdį, ji turi greičiau „filtruoti“ kraują. Širdis taip pat yra raumuo, kuris nuo susitraukinėjimo palaipsniui sustiprėja. Taigi, vėliau bus mažesnė tikimybė susirgti širdies ligomis ar patirti širdies smūgį.

Mankšta padeda stiprini, auginti raumenis, kaulus. Dar niekam nepakenkė fizinė jėga. Galėsi dirbti sunkesnius fizinius darbus – greičiau, efektyviau ir jausi mažesnį nuovargį. Argi tai ne nuostabu? Augant, tvirtėjant raumenims, savaime tvirtės ir kaulai, nes jiems reikės išlaikyti didesnę raumenų masę.

Nuolat sportuojantis žmogus miega geriau. Geriausiai žmogus miega tada, kai per dieną išnaudoja visas – tiek protines, tiek fizines – jėgas. Tik jokiu būdu negalima sportuoti prieš einant miegoti, nes tada po mankštos jausiesi pernelyg žvalus, kad užmigtum.

Sportuojantis žmogus – sveikesnis žmogus. Turbūt ne paslaptis, kad sportuojantys žmonės serga rečiau, be to, tikimybė susirgti kai kuriomis ligomis sumažėja, pavyzdžiui, krūties vėžiu, artritu ir kt. Pamiršite ir tai, kas yra aukštas kraujospūdis.

Mankšta – laisvalaikio praleidimo forma. Laisva sekmadienio popietė? Gal prasimankštinam? Neužmirškite pasikviesti draugų, juk drauge smagiau.

Ar įtikinau, kad mankštintis verta? Tikiuosi! Pirmyn lieti prakaitą vardan tobulesnio gyvenimo.

Šaltinis: Gyventi.lt