Categories
Vidinės problemos Vidinis Augims

Ar tikrai viskas taip blogai? Nuolat pergyveni dėl to koks nesi?

Šiandien pradėjau galvoti apie tai ko neturiu. Mintyse pradėjau matyti tai ko neturiu, bet noriu. Pastebėjau, jog galiu sau vardinti ir vardinti dalykus kurių neturiu. Kuo daugiau sau visko išvardinu, tuo blogiau jaustis pradedu.

O ką aš turiu? Mintyse pradėjau matyti tai ką turiu dabar, tai kas aplink mane. Mano savijauta iškart pasikeitė. Pradėjau jaustis geriau vien nuo to, kad pradėjau koncentruotis į tai kas YRA dabar. Tai atrodo banali tiesa, kurią šimtus kartų visi kartoja, bet tą tiesą reikia išgyventi, kad ji taptu tavo tiesa. Vien koncentraciją į tai ką turiu dabar (kojas, rankas, kad ir daiktus), leidžia būti dėkingu už viską ką turiu. 

Yra daug dalykų kurių aš neturiu ir jeigu pradėsiu juos visus sau vardinti – nebeliks laiko džiaugtis tuo kas dabar yra.

Kaip tai gali padėti bendraujant su moterimis?

Nuo to kaip tu jautiesi, dažnai priklauso ir bendravimas su merginomis.

Jeigu TU nuolat koncentruojiesi į tai ko neturi, tu pradedi dėl to blogais jaustis, nes tau atrodo, kad tai yra esminis dalykas kurio tu neturi, kad taptum laimingas ir sėkmingas.

  • Aš nesu pakankamai aukštas, man trūksta ūgio.
  • Man trūksta iškalbos.
  • Man nesiseka bendrauti.
  • Aš neturiu mašinos.
  • Aš nežinau ką noriu veikti gyvenime ir t.t.

Jeigu nuolat į koncentruojiesi į tai ko neturi arba koks nesi, Tu tampi nervingas ir neužtikrintas savimi.

Bet jeigu nusprendei pažiūrėti realybei į akis ir priimti ją tokią kokia ji yra, Tu supranti, kad turi viską ko reikia, kad judėtum į priekį.

  • Aš esu vidutinio ūgio. ( Nei minusas, nei pliusas, tokia realybė) 
  • Aš nemoku bendrauti, bet juk galiu išmokti.
  • Aš neturiu mašinos, tokia realybė. Ateis laikas ir turėsiu.
  • Aš nežinau ką noriu veikti gyvenime, todėl dabar darau tai ką DABAR noriu daryti.

Iš to taško – kai priimi realybę, gali labai sparčiai judėti į priekį, nes tada kai priimi realybę Tu pradedi nebemeluoti sau. Kai nemeluoji sau – pradedi iškart gerai jaustis. Ir kas juokingiausia: jeigu koncentruojiesi į tai ko neturi dabar, pradedi blogai jaustis. O ar blogai jaučiantis norisi ką nors daryti? Būk dėkingas už tai ką turi.

 

Categories
Sveika Gyvensena

Gera savijauta – kaip gerai jaustis kiekvieną dieną?

Vakar vykusiame vyrų klube supratau, kad visi mes žinome kaip gerai jaustis, bet vis tiek ieškome stebuklingos piliulės. Jeigu skaitydamas šį straipsnį nesijauti gerai – tai galimas daiktas, kad irgi ieškai stebuklingos piliulės.

  • Ar nuo to ką tu valgai priklauso tavo savijauta?
  • Ar rytinė mankšta, bei sportas leidžia pagerinti tau savo savijautą?
  • Ar skirdamas kas dieną po 10-15 min. meditacijai, jogai ar kvėpavimo pratimams tu jaustumeis geriau?
  • Ar koncentravimasis į tai kas bloga tau leidžia pasijusti geriau?
  • Ar koncentravimasis į tai kas gera tau leidžia pasijusti geriau?
  • Ar skaitymas apie nelaimes ir nužudymus tau leidžia pasijusti geriau?
  • Ar galvojimas, kad esi nieko vertas tau leidžia pasijusti geriau?
  • Ar galvojimas apie tai, kad esi vertas to ko nori, tau leidžia pasijusti geriau?

Vieni dalykai tau leidžia pasijusti daug geriau, nei kiti.

Tu žinai kas tau suteikia geras emocijas ir gerą savijautą. Tu žinai, jog nuolat puoselėdamas savo kūną, protą ir sielą tu gerai jausiesi. Tu žinai, kad nėra ilgalaikio stebuklingo metodo, stebuklingų vitaminų, kurių pagalbą tu gerai jaustumeis.  Niekas nepadės tau gerai jaustis jeigu tu nesirūpinsi savimi, neprižiūrėsi savęs, nesieksi harmonijos.

Jeigu blogai jautiesi, pagalvok apie tai ką valgai, kiek per dieną judi, apie ką nuolat mastai ir ar esi dėkingas už tai ką turi DABAR.

Tu žinai, kas tau leidžia pasijusti geriau, tad vietoj to, kad ieškotum stebuklingo sprendimo, vietoj to, kad skųstumeis kitiems, daryk tai kas tau leidžia gerai jaustis kas dieną.

Man gerai jaustis leidžia sportas, meditacija, platus požiūris į situacijas, nesureikš-minimas to kas vyksta, sveika mityba ir dėkingumas.

O kas tau padeda gerai jaustis kas dieną? Ir ar tu tai darai?

Categories
Tadas rašo

Kodėl medituoti?

Spartėjant gyvenimo ritmui, natūralu, kad žmonės patiria vis daugiau ir daugiau streso. Neradę ramybės išorėje, daiktuose ir žaisluose vis dažnesnis žmogus pradeda domėtis savianalize, joga ar meditacija. Taigi šiame straipsnyje aptarsime, kokie meditacijos pliusai.

 

 

 

  • Kaip prausiame kūną kiekvieną rytą ar vakarą, plauname galvą, valomės dantis taip ir protui reikia higienos. Per dieną gauname begalės nereikalingos informacijos, kuri išblaško ir sueikvoja mūsų energiją. Meditacija – tai proto natūrali higiena.
  • Medituojančio žmogaus protas ramesnis. Nekamuoja nereikalingos mintys ir prisiminimai apie vakarykščiame vakarėlyje prisidarytą gėdą, nesėkmingas praeities meiles ir pan. Žmogus ramiu protu gali greičiau priimti tinkamą sprendimą kai jo reikia.
  • Ištirpsta praeities istorijos ir ateities baimės. Vis daugiau laiko praleidžiame čia ir dabar.
  • Meditacijos būsenoje kūnas, nervų sistema, raumenys atsipalaiduoja, kas teigiamai veikia sveikatą.
  • Meditacija teigiamai veikia suvokimo kokybę ir kiekybę, praktinį intelektą, kūrybingumą ir informacijos apdorojimo greitį.
  • Pagerėja koncentracija. Koncentruotas protas kaip lazeris šauna į tikslą.
  • Meditacija leidžia jausti natūralią meilę sau ir kitiems. Todėl pagerėja tarpusavio santykiai su draugais, šeimoje. Meilė – tai mūsų prigimtinė būsena. Įsivaizduok kaip gera būtų gyventi tikrai mėgstant save, savo gyvenimą, aplinkinius ir pasaulį?
  • Leidžia būti harmonijoje su savo kūnu, protu, jausmais, aplinkiniais ir pasauliu.
  • Pagerėja intuicija. Informacija kurią gauname iš proto yra pasikartojanti ir ne visada patikima, tačiau intuicija neapgauna ir visada tinkama – ji sako tiesą. Žmonės kurie gyvena pasitikėdami savo intuicija dažniausiai būna gyvesni, sėkmingesni ir laimingesni.
  • Tampame pastebimai energingesni. Kartais net per daug 🙂
  • Šypsena vis dažniau puošia veidą. Meditacija įgalina imti laimę iš vidaus, kur ir yra tikrasis jos šaltinis.
  • Nuostabus hobis, kuris teigiamai įtakoja visas gyvenimo sritis.
  • Gilesnis miegas ir jo mažiau reikia.
  • Sumažėja arba visai dingsta didelių amplitudžių jausmai – stresas, nerimas, pyktis, baimė, pasipriešinimas ir pan.
  • Medituojantys žmonės statistiškai gyvena ilgiau.
  • Yra daugybė meditacijos formų, todėl kiekvienas žmogus tikrai gali rasti sau tinkančią.

============================

Paulės atsiliepimas po savaitės paleidinėjimo meditacijos audio įrašų naudojimo:

Manau pagrindinis laimėjimas – dingo baimė bendrauti su žmonėmis! Pasidariau ramesnė. Ir dar, ankščiau pastoviai žmonėse ieškojau trūkumų, dabar gatvėse, transporte, tiesiog priimu juos kaip savo gyvenimo dalį. Ačiū labai.

Paulė M., 30m., konsultantė

Įsigyk paleidinėjimo audio įrašus ČIA.

Categories
Sveika Gyvensena

Kaip gyventi, kad sulauktum šimto metų [video]

Ieškodamas ilgo gyvenimo ir sveikatos receptų, Dan Buettner su komanda studijavo pasaulio „mėlynąsias zonas“ – bendruomenes, kurių vyresnieji gyvena pilni jėgų ir energijos iki pat gilios senatvės. TEDxTC renginyje Dan dalijasi devyniais gyvensenos įpročiais, padedančiais sulaukti 100 metų.

Yra ir lietuviški subtitrai.

 

Categories
Tadas rašo

Žiūrėti į tai kas „Teisinga“

Skubu pasidalinti pratimu, kurį darau jau beveik tris mėnesius, ir kuris gerokai pakeitė mano gyvenimą. Bet viskas nuo pradžių.

Ir vėlgi – tai susiję su mūsų geriausiu draugu – protu. Šį kartą reikės sąžiningai sau pripažinti, kad protas, kurį turime, karts nuo karto, o gal net dažnai, mėgsta žiūrėti į tai, kas negatyvu. Bet viskas gerai, nes šis prisipažinimas leis atsistoti į teisingas vėžias. Darome tai automatizuotai net nesuprasdami, nes pasąmoningai einame išvien su protu. Tai natūralu, dauguma žmonių gyvena automatizuotai, o tai reiškia – automatiškai reaguoja į tai, kas benutiktų, net negalvodami. Protas diktuoja kaip gyventi.

Finansai ir ekonomika – keletas dalykų, į kuriuos tavo protas tikrai įpratęs koncentruotis. Viskas tau gali būti gerai šioje sferoje, tačiau protas vistiek norės klausytis ir žiūrėti žiniasklaidos, ieškoti problemų, nerimo, klaidų, o tai, bet kokiu atveju, nepadeda išspręsti situacijos, nepadeda rasti sprendimo.

Kita labai aktuali tema tavo protui – tavo kūnas. Ir vargu ar jums patinka, tai, ką jis mato: per storas, per plonas, per daug randų, per balta oda, per mažai to, per daug ano, plaukai nepakankamai geri, dantys per mažai balti, per daug riebalų, per mažai raumenų ir net neminėsiu, ką jis sako apie pilvą. Protas tikrai mėgsta, jei ne visada, tai kartas nuo karto, paieškoti, kas blogai jūsų kūnui.

Protui patinka lyginti tave su kitais, žiūrėti į tai, ko tau trūksta. Taip pat jam patinka žiūrėti į tai, kas blogai tavo santykiuose, ir net nereikia sakyti, kokios prastos įtakos jiems tai turi…

Taigi, žiūrėti į minusus, vienokius ar kitokius, protui tikrai patinka. Tai senas įprotis, kuris periodiškai atneša mums į gyvenimą liūdesio ir sielvarto.

Dabar pažiūrėk, ką gali padaryti, kad tai pasikeistų, kad dingtų visam laikui iš tavo gyvenimo.

Visi gyvenime ieškome to pačio. To vieno vienintelio nuostabaus ir nepakartojamo dalyko – laimės. Kad taptum laimingu, kad gauti visą įmanomą laimę, kokią tik gali gauti iš dabartinės situacijos, tu privalai pradėti žiūrėti į tai, kas teisinga, kas yra gerai tavo gyvenime. Jei pradėsi to ieškoti, pamatysi, kad gyvenime iki šiol

nepastebimai dauguma nuostabių dalykų ėjo pro šalį.

Visi, kas paleidinėja, išmoksta, kad gyvenimas, tai apsisprendimas. Būsi negatyvus ar pozityvus – tau spręsti.

Jau trečias mėnuo užsirašinėju, kas dieną tai, kas gero nutiko mano dienos bėgyje, ir galiu garantuoti, kad tai gali atnešti labai daug laimės į kiekvieno gyvenimą. Kuo daugiau ieškome tai, kas gerai, tuo daugiau randame, kuo daugiau randame, tuo daugiau nutinka nuostabių dalykų, tuo geriau jaučiamės.

Tai paprasta – teigiamas traukia teigiamą. Kai tampi teigiamas – gyvenimas taisosi lyg gamta po žiemos: tavo finansai gerėja, tavo sveikata stiprėja kiekvieną dieną, o santykiai pasiekia neregėtų aukštumų.

Paleidinėdami atsikratome iš pasąmonės viso susikaupusio negatyvumo, įpročio žiūrėti į tai, kas blogai. Susikaupęs negatyvas nuslopina tave ir laiko užspaustą kamputyje, o tai neatneša naudos niekam.

Žiūrėti į tai, kas teisinga, tikrai nėra sunku. Tai tik įprotis, apsisprendimas. Tereikia pasakyti sau tvirtai – nuo šiandien kiekvieną dieną užsirašinėsiu viską, kas nutiko su manimi gero, visas geras nuotaikas, visus gerus įvykius, viską, kas man patiko, ir nesvarbu, tai atrodys reikšminga ar ne, tačiau aš tai užsirašysiu.

Iš savo patirties žinau, kad žiūrėti į tai, kas teisinga, atneša begalę džiaugsmo, vidinės ramybės, geros nuotaikos, ir tikrai daug daug daug Laimės, kuri tik ir laukia, kol bus pastebėta. Padaryk tai – nepasigailėsi.

============================

Paulės atsiliepimas po savaitės paleidinėjimo meditacijos audio įrašų naudojimo:

Manau pagrindinis laimėjimas – dingo baimė bendrauti su žmonėmis! Pasidariau ramesnė. Ir dar, ankščiau pastoviai žmonėse ieškojau trūkumų, dabar gatvėse, transporte, tiesiog priimu juos kaip savo gyvenimo dalį. Ačiū labai.

Paulė M., 30m., konsultantė

Įsigyk paleidinėjimo audio įrašus ČIA.