Categories
Vyriškumas

Kaip būti tokiu koks esi ir vis tiek patikti moterims?

Vyras klausia:

Iškilo toks klausimas, dilema galbūt supratime: kad but laimingu, turi priimt save tokiu, koks esi, tada priims ir kiti. Tarkim aš esu tinginys, silpnas, mamyčiukas ir pan, aš tai priimu. Bet iš kitos pusės žiūrint, kad būti vyrišku reikia tobulėt, nestovėt vietoj, nebijot suklyst ir pan. Tai visa tai, yra priešingai tam, kad būtum laimingas. Kaip aš galiu but toks kaip apibūdinau ir patikt moterims, jeigu tokie nepatinka. Kur čia tas vidurys yra?

Visus mokymus ir knygas vienoje vietoje rasi paspaudęs čia…

Categories
Laimė

Kaip jaustis laimingu ir kas niekada nesuteiks laimės kurios tu ieškai?

Kaip jaustis laimingu? Kaip būti laimingu? Ar daiktai tau suteikia laimės? Kiek ilgai laimė trunka gavus naują daiktą?

Ar norėtum patirti daugiau laimės savo gyvenime? Kas yra atsakingas už tavo laimę? Moterys, draugė, žmona, mergina?

Apie visai tai šiame video:

Kada tau lengiau bendrauti, kai jauti laimę ar liūdėsį?

Kada tau lengviau sekasi su moterimis, kai esi laimingas ar nusiminęs?

Kada daugiau uždirbi ir turi daugiau motyvacijos, kai esi laimingas ar depresuotas?

Būk laimingas šiandien ir turėk geresnius santykius, daugiau pinigų, pasitikėjimo savimi. Dalyvauk mokymuose internetu: „Laimingas šiandien, o ne rytoj„.

Daugiau apie mokymus skaityk čia: www.alfavyras.lt/laimingas-siandien-ne-rytoj/

 

Categories
Laimė Tadas rašo

Laimės Termostatas

Yra padaryta kalnai tyrinėjimų visame pasaulyje su tvirtais ir patikimais įrodymais, taip vadinamo „Laimės termostato“ tema – kaip mūsų laimės būsena priklauso nuo tam tikrų aplinkybių.

Tai įdomu…

Dauguma loterijų laimėtojų turėjo tendenciją po tam tikro laiko grįžti į tą laimės lygį, kuriame buvo prieš laimėjimą. Kai kurie milijonus laimėję žmonės tą laimėjimo dieną įvardino kaip pačią blogiausią savo gyvenime, tačiau šitame straipsnyje apie tai nekalbėsim.

Tarkim yra laimės skalė nuo vieno iki dešimties. Tegul žmogaus laimė prieš laimėjimą toje skalėje siekė penkis. Tyrinėtojai pažymėjo, kad laimėjus loterijoje jo laimės rodiklis, savaime suprantama, gerokai pakilo – iki devynių, dešimties, ar net dvylikos. Tačiau nuo poros mėnesių iki metų laikotarpyje, beveik visų laimėtojų laimės lygis grįžo į pradinę padėtį, koks buvo prieš laimėjimą.

Buvo atlikti tokie patys tyrimai su avarijų, sveikatos ir didelių nelaimių aukomis, ir pastebėta ta pati tendencija. Žinoma po įvykio jų laimės rodiklis buvo kritęs, tačiau nuo poros mėnesių iki metų laikotarpyje, jie grįžo į pradinę laimės būseną, kurioje buvo ir prieš incidentą.

Ką mums tai pasako?

Ogi tai, kad mes esame tiek laimingi, kiek mūsų protas leidžia mums tokiais būti. Ši išvada neapsiriboja vien ties laime, kurią jaučiame, ji taip pat taikoma ir pasauliui kuris mus supa.

Kaip pavyzdį galime imti loterijos laimėtojus. Trečdalis jų bankrutavo penkių metų laikotarpyje, 20% yra išsiskyrę, ir t.t.

Reikia suprasti, kad laimės ir pasitenkinimo rodiklis gali būti įtakotas didžiausių pasisekimų, arba didžiausių nesėkmių, ir jis pakils ties didžiausios laimės ar nelaimės skale, kad ir kas tai bebūtų, tačiau dauguma iš mūsų grįšime į pradinį pasitenkinimo lygį, kokiame buvome prieš tai.

Tai įrodo, kad laimė yra vidinis paveiksliukas, ir tai yra labai svarbi žinia.

Su paleidinėjimu mes galime pakelti „Laimės termostato“ ribą, mes galime sąmoningai pakeisti vidinį laimės paveiksliuką. Nesvarbu kad ir kas blogo ar siaubingo nutiktų, mes galime lengvai grįžti atgal į laimę. Galų gale kiek laiko liūdėsime, tai irgi tik apsisprendimas.

Paleidinėjant įvykiai tiesiog neliūdina tavęs tiek kiek įprastai, o jei taip nutinka, tu turi įrankius grąžinti save į pradinę laimę ir netgi geriau.

Svarbiausia yra nustatyti savojo termostato padėtį ir paleidinėjant kilti aukštyn. Su nedidele praktika gali išmokti paleisti bet kokį jausmą, tendenciją ir taip save pernešti į visai naują lygį – nuolatos.

Tokiu būdu tu kontroliuosi savo laimę tiesiogiai.

Galiu pasiūlyti fantastišką pratimą, kurį darau kiekvieną rytą – paleidinėju ties „Aš leidžiu sau būti 100% laimingu, nepaisant nieko“. Jei galiu aš, gali ir tu!

============================

Paulės atsiliepimas po savaitės paleidinėjimo meditacijos audio įrašų naudojimo:

Manau pagrindinis laimėjimas – dingo baimė bendrauti su žmonėmis! Pasidariau ramesnė. Ir dar, ankščiau pastoviai žmonėse ieškojau trūkumų, dabar gatvėse, transporte, tiesiog priimu juos kaip savo gyvenimo dalį. Ačiū labai.

Paulė M., 30m., konsultantė

Įsigyk paleidinėjimo audio įrašus ČIA.

Categories
Tadas rašo

Nesijaudink, būk laimingas!

Turbūt visi esame girdėję Bobby McFerrin dainą „Don‘t Worry, Be Happy“. Ji puikiai perteikia idėją būti laimingu visada.

Laimingas, lankstus ir optimistiškas gyvenimo būdas atneša daug naudos tavo sveikatai, teigiamai veikia santykius, sėkmę. Laimė apsaugo nuo streso. Stresas, susirūpinimas, baimės yra pradinės daugelio ligų priežastys, pradedant imuniteto nusilpimu, nerviniais priepoliais ir baigiant širdies smūgiu ar vėžiu, taip pat tai trukdo svajonių išsipildymams, pilnatviškam ir gausiam gyvenimui.

Teisingas posakis – „Nėra nieko pastoviau už laikiną“. Po nakties ateina diena, po žiemos vasara, po lietaus išlenda saulė, tik nepamirškime, kad galia keisti savo gyvenimus yra mūsų rankose. Net jei esame nepavydėtinoje situacijoje, visada galime save paguosti tuo, kad ir ši situacija neišvengiamai ankščiau ar vėliau praeis, pasikeis, kaip keičiasi viskas aplinkui.

Žmonės yra skirtingi. Ir juos reikia priimti tokius kokie yra: išvengiant konfliktų, argumentavimų, paleidžiant visus savo pasipiktinimus, baimes ir neigiamus įpročius, kurie tik trukdo ir traukia žemyn.

Būti laimingu sąlyginai paprasta – tai prasideda apsisprendimu. Tiesiog apsispręsk būti laiminga asmenybe. Žmonės tikrai turi galimybę rinktis – būti laimingu ar stresuoti, būti įsitempusiu ar atsipalaidavusiu, būti įdomiu ar nuobodžiu. Pasirinkimas paprastas, taigi pasirink būti laimingu.

Yra keletas būdu kurie padės tai padaryti:

11. Daug laimės, nusiraminimo ir šypsenų atneša dėkingumas. Apsidairę visada rasime kam padėkoti. Padėkok pardavėjai ar kasininkei už tai, kad aptarnavo, padėkok bendradarbiui už kavą, padėkok tam kas padarė tau valgyti, padėkok Dievui, kad esi gyvas. Būk dėkingas viskam, kam tik gali būti.

10. Naujienos sukelia stresą. Sumažink jų srautą. Yra žmonių, kurie tiesiog negali pradėti dienos be kasdienės dozės žinių. 99% visų naujienų yra blogos naujienos. Nemanai, kad pradėti dieną blogom, bauginančiom naujienom nėra pati geriausia idėja? Jei atsiverstum keturių metų senumo laikraštį, tai rastum, kad dabartinės istorijos liko tos pačios, pasikeitė tik vardai ir pavardės.

9. Ėjimas į bažnyčia. Ėjimas į bažnyčią ar meditacija, taip pat atneša vidinės, proto ramybės, išminties.

8. Planuok savo laiką. Laikas yra neįkainojamas ir per daug svarbus, kad jį švaistyti. Pasidaryk grafiką, kuriame būtų išdėstyta pagal svarbą ką ir kada veiksi, susirašyk savo tikslus, darbus. Tai yra pagrindinės laiko planavimo taisyklės, kurių dėka bet kokie siekiami rezultatai taps greitesni ir geresni.

7. Juokis ir juokis iš visos širdies. Išgirdai linksmą pokštą? Papasakok jį savo draugams ar šeimai. Juokas tai vaistas nuo visų ligų.

6. Nebijok rodyti savo jausmų, savo gerosios pusės, draugystės ir aistros, sveikais būdais, tave supantiems žmonėms. Tikėtina, kad aplinkiniai palaikys tokį elgesį. Pasistenk susikaupusį negatyvą išlieti sporto salėje ar kitokiu sveikatai ir aplinkai saugiu būdu.

5. Dirbk gudriai, o ne sunkiai. Prieš imantis ką nors daryti, apgalvok įvykių seką, nesidaužyk aklai į sieną, apsidairyk, gal visai šalia yra praviros durys. Tai suteikia kompetentingumo darant bei užbaigiant mūsų darbus. Darbų baigimas yra būtinas mums visiems – jaučiamės vertingi, pakyla nuotaika. Imkis darbų, kurių jauties esi vertas ir nepamiršk atšvęsti juos baigęs.

4. Mokymasis yra džiaugsminga patirtis. Pasistenk išmokti kažko naujo kiekvieną dieną, mokymasis taip pat praplečia mūsų horizontus ir suteikia daugiau galimybių.

3. Fiziniai pratimai. Išnaudok kūną – bėgiok, šok, užsiiminėk joga, vaikščiok, sportuok, jauskis gyvas.

2. Teigiamas traukia teigiamą. Venk stresinių situacijų, užterštų ir triukšmingų vietų.

1. Paleisk, Paleisk, Paleisk! Laimei yra paprastas, įgimtas, tačiau užmirštas būdas, kurį nesunku išmokti iš naujo ir kuris gali padėti pasiekti laimę daug greičiau nei įsivaizduoji – tai paleidinėjimo technika. Paleisti kalnus neigiamų emocijų, jausmų ir įpročių yra pagrindinis raktas į pastovią laimę ir šypseną. Tam nėra aplinkelio. Apsispręsk išmokti paleidinėti ir būti laimingu dabar. Tu gali tai padaryti!

============================

Paulės atsiliepimas po savaitės paleidinėjimo meditacijos audio įrašų naudojimo:

Manau pagrindinis laimėjimas – dingo baimė bendrauti su žmonėmis! Pasidariau ramesnė. Ir dar, ankščiau pastoviai žmonėse ieškojau trūkumų, dabar gatvėse, transporte, tiesiog priimu juos kaip savo gyvenimo dalį. Ačiū labai.

Paulė M., 30m., konsultantė

Įsigyk paleidinėjimo audio įrašus ČIA.