Categories
Sekso patarimai

Vyrų klaidos sekso metu (I)

Kai kurios vyrų pastangos lovoje moterims kelia veikiau atgrasumą, nei malonumą. Kur dažniausiai stipriosios lyties atstovai suklysta?

Bučinių vengimas. Jeigu vyras vengs moters lūpų bei nesistengs paklajoti po šios erogenines zonas, tai privers ją jaustis daiktu, kuriam mokama už valandas. Aistringas bučinys prieš seksą yra kone svarbiausia preliudijos dalis.

Jos krūtų spaudimas. Kai kurie vyrai su jomis elgiasi kaip namų šeimininkės, siekiančios išsiaiškinti, ar melionai yra pakankamai sunokę. Tai viena didžiausių klaidų, nes su šiais moters pasididžiavimais reikia elgtis itin švelniai, o ne apėmus nevaldomai aistrai juos gniaužyti kaip papuola.

Spenelių kandžiojimas. Kartais vyrai juos dantimis paima taip, it ketindami atskirti nuo viso kūno. Ši vieta yra viena jautriausių, todėl ir elgtis su ja reikia atsargiai: švelniai laižyti, čiulpti. Žinoma, šelmiškai sugriebti dantimis juos galima, tačiau viskas neturėtų panašėti į šuns žaidimą su kaulais.

Sugriebus pirštais spenelius, juos sukioti. Tai – viena didžiausių klaidų. Komentarai čia nebeegzistuoja, tiesiog reikia imt ir nustot taip elgusis: skausminga ir nė kiek ne malonu.

Kitų kūno vietų ignoravimas. Moteris nėra greitkelis su trimis sustojimais: kairė krūtis, dešinė krūtis ir galiausiai geidulingoji kertelė. Dažniausiai kitos kūno vietos yra ignoruojamos, todėl derėtų pradėti kreipti dėmesį ir į jas.

Mažos dovanėlės palikimas. Prezervatyvo laikymasis ant pasididžiavimo – vyro atsakomybė. Jis šį užsidėjo, jis ir turi pasirūpinti, kad jis netyčia nenusmuktų.

Klitorio atakavimas. Jį stimuliuoti reikia itin švelniai, nes tiesioginis spaudimas yra labai nemalonus ar net skausmingas.

Nerangus moterų nurenginėjimas. Jos nekenčia atrodyti kvailai, todėl ir nurengti negalima jos nuogai, ant galvos palikus tik užstrigusį megztinį. Moters nurengimas turėtų panašėti į elegantišką dovaną, o ne į vaikų žaidimą.

Būti vaginos apsėstam. Nors didžioji dauguma vyrų nesudėtingai randa klitorį, tačiau kai kuriems – jis vis tik neatpažįstamas arba tiesiog ignoruojamas. Nereikia visada koncentruotis tik į pačią vaginą. Prieš tai reikėtų pakankamai dėmesio skirti klitoriui ir tik po to švelniai pirštais įslysti moters vidun.

Per stiprus masažas. Jeigu vyras yra pasiruošęs savo moteriai padovanoti erotinį masažą, turėtų atsiminti, kad ne visada stipriau – vadinasi ir maloniau. Kiekvienas stiprumas ar šiurkštumas, jeigu to trokštama, vis tiek turi proto ribas. Po tokio masažo neturėtų likti mėlynių ar įbrėžimų.

Pirmiausiai nusiimti kelnes. Nes vyras niekada neatrodys gerai, likęs tik su apatiniais ir kojinėmis. Visada prieš nusirengiant visų pirma reikia nusiimti pastarąsias.

Skubėjimas. Kai tik penis galiausiai atsiduria moters vaginoje, vyras neturėtų skubinti paties veiksmo. Net jeigu moteriai ir patinka greitas bei stiprus seksas, iš pradžių viskas vis tiek turėtų prasidėti lėtai, švelniai ir jautriai.

Per stiprus seksas. Jeigu vyro klubo kaulų sąlytis su moters šlaunimis ar pilvu būna per stiprus, tai sukelia skausmą, o šią sekso sesiją dar primena ir po to likusios mėlynės.

Per greitas užbaigimas. Tai – kiekvieno vyro baimė. Tačiau iš tikrųjų nemalonu, jeigu viskas užsibaigia sulig pirmuoju patekimu į karščiausią moters kertelę. Jeigu jau taip atsitinka, vyras tiesiog privalo pasirūpinti, kad ir dama patirtų malonumą.

Per ilgai trunkantis seksas. Kai kurie vyrai, gebantys valandą ar ilgiau be perstojo užsiiminėti seksu neužbaigdami, galvoja kad yra galiūnai. O iš tikrųjų tai didesnio malonumo neteikia. Toks, rodos, niekada nesibaigsiantis seksas, tampa nebeįdomiu, moterys pradeda laukte laukti pabaigos, neskubėdamos apžiūri, kokiais tapetais išklijuotos sienos, kokios rankenos įtaisytos duryse – prarandamas bet koks susidomėjimas intymumu, jaudulys.

Pliaukšėti savo pilvu į moters pilvą. Tai visai ne erotiškas garsas.

Moters neįspėjimas prieš baigiant. Spermos skonį mėgsta ne visos, be to, ne visoms tokia pabaiga apskritai priimtina, todėl užsiiminėjant oraliniu seksu tiesiog būtina informuoti damą apie artėjantį orgazmą.

Siūlyti moteriai mylėtis idiotiškomis pozomis. Kai kurioms joga lovoje yra priimtinas reikalas, tačiau kitų fizinės galimybės to neleidžia, todėl jokio spaudimo čia neturėtų būtų.

Ieškoti moters prostatos. Pasitaiko ir tokių kuriozų. Vyrai amžiams ir paskutinį kartą turėtų atminti, kad moterys prostatos neturi, todėl ir į analinę stimuliaciją reaguoja visiškai kitaip nei pastarieji.

Nesirūpinimas moters orgazmu. Vyras turi pabaigti savo darbą: jam derėtų bandyti įvairiausius metodus, kol suras tinkamiausią.

Moters suspaudimas. Paprastai vyrai sveria daugiau už moteris, todėl reikėtų būti atsargesniems būnant viršuje.

Dėkojimas. Niekada negalima dėkoti moteriai už tai, kad ši su vyrų pasimylėjo.

Sekso metu versti ją ilgą laiką būti viršuje. Paprašyti moters mylėtis tokia poza yra viena, tačiau visą laiką įpareigoti ją būti atsakingai už viską – visai kas kita. Vyras turėtų suteikti jai ir poilsio minutėlių.

Neva atsitiktinis analinis seksas. Tai – tik kvaili pasiteisinimai, jog vyriškas pasididžiavimas netyčiom įslydo į moters analinę angą, ar tai įtakojo alkoholis. Prieš imantis analinio sekso, būtina pasiklausti, ar moteriai tai priimtina.

Parengta pagal Scribd.com

Categories
Sveika Gyvensena

Stresas ir grįžimas į harmoniją

Stresas – natūralus psichologinis ir emocinis „indikatorius“ rodantis kokie harmoningi esame. Sveikas streso kiekis (nuo kurio jaučiamės stipresni) yra naudingas siekiant užsibrėžtų tikslų. Lengva suvokti kada nesame harmonijoje, trūksta jėgų, motyvacijos, kankina neigiamos mintys. Sekantys patarimai turėtų padėti grįžti į harmoniją.

Padarykite tai, ką darydavote vaikystėje. Pavyzdžiui, sudėliokite galvosūkį, nupieškite piešinį, grokite, žvejokite. Prisiminkite savo vaikystės hobius, jie gali jus atitraukti nuo šiandienos iššūkių bei nuraminti.

Padarykite mankštą. Tai puikus būdas išsikrauti. Tai du viename – ne tik atitrūkstama nuo minčių, kurios sukelia stresą, bet ir tuo pačiu pagerinama savijauta ir sveikata.

Pažiūrėkite komedijos žanro filmą ar paskaitykite anekdotų. Juokas puikus streso priešnuodis. Po nuoširdaus juoko galime jaustis tiktai žvaliai ir gerai!

Sąmoningai save raminkite. Kada paskutinį kartą išsprendėte situaciją nerimaudamas? Ieškokite sprendimų ir veikite, tik tokie veiksmai išsprendžia situacijas. Kuo greičiau pradėsite, tuo mažiau liks laiko nerimauti.

Masažas. Kaip dažnai pamirštame tokius atsipalaidavimo būdus kaip masažas? Masažas atgaivins jūsų kūną, mintis ir jausmus. Tai būtina patirti!

Nuteikime save teigiamai. Prieš eidami į interviu dėl darbo ar į pasimatymą sugalvokime keletą pozityvių teiginių ir nuolatos jas kartokime, kol pasijusime labiau pasitikintys savimi. Pasitikėjimas savimi – tai lyg Didžioji kinų siena per kurią stresas nėra pajėgus perlipti.

Valgykite kuo sveikesnį maistą. Esame linkę neįvertinti kokią įtaka mūsų savijautai turi valgomas maistas. Perskaitykite keletą knygų apie mitybą, vadovaukitės instrukcijomis ir stebėkite kaip jausitės. Žinau, tai pranoks jūsų lūkesčius…

Gilus, lėtas kvėpavimas. Pasakykite sau – sustok! Keletą kartų giliai įkvėpkite, palaukite, kol širdies ritmas sulėtės, mintys nustos „šokinėti“. Tada tęsk savo kelionę.

Įvertinkite paprastus dalykus. Mums nėra būtina vartoti tablečių, kad nusiramintumėte, tam yra natūralios metodikos. Gyvenkime harmonijoje, nes tam ir esame sutverti.

www.Gyventi.lt

Saulius Šunauskas