Categories
Vidinės problemos Vidinis Augims

Ar tikrai viskas taip blogai? Nuolat pergyveni dėl to koks nesi?

Šiandien pradėjau galvoti apie tai ko neturiu. Mintyse pradėjau matyti tai ko neturiu, bet noriu. Pastebėjau, jog galiu sau vardinti ir vardinti dalykus kurių neturiu. Kuo daugiau sau visko išvardinu, tuo blogiau jaustis pradedu.

O ką aš turiu? Mintyse pradėjau matyti tai ką turiu dabar, tai kas aplink mane. Mano savijauta iškart pasikeitė. Pradėjau jaustis geriau vien nuo to, kad pradėjau koncentruotis į tai kas YRA dabar. Tai atrodo banali tiesa, kurią šimtus kartų visi kartoja, bet tą tiesą reikia išgyventi, kad ji taptu tavo tiesa. Vien koncentraciją į tai ką turiu dabar (kojas, rankas, kad ir daiktus), leidžia būti dėkingu už viską ką turiu. 

Yra daug dalykų kurių aš neturiu ir jeigu pradėsiu juos visus sau vardinti – nebeliks laiko džiaugtis tuo kas dabar yra.

Kaip tai gali padėti bendraujant su moterimis?

Nuo to kaip tu jautiesi, dažnai priklauso ir bendravimas su merginomis.

Jeigu TU nuolat koncentruojiesi į tai ko neturi, tu pradedi dėl to blogais jaustis, nes tau atrodo, kad tai yra esminis dalykas kurio tu neturi, kad taptum laimingas ir sėkmingas.

  • Aš nesu pakankamai aukštas, man trūksta ūgio.
  • Man trūksta iškalbos.
  • Man nesiseka bendrauti.
  • Aš neturiu mašinos.
  • Aš nežinau ką noriu veikti gyvenime ir t.t.

Jeigu nuolat į koncentruojiesi į tai ko neturi arba koks nesi, Tu tampi nervingas ir neužtikrintas savimi.

Bet jeigu nusprendei pažiūrėti realybei į akis ir priimti ją tokią kokia ji yra, Tu supranti, kad turi viską ko reikia, kad judėtum į priekį.

  • Aš esu vidutinio ūgio. ( Nei minusas, nei pliusas, tokia realybė) 
  • Aš nemoku bendrauti, bet juk galiu išmokti.
  • Aš neturiu mašinos, tokia realybė. Ateis laikas ir turėsiu.
  • Aš nežinau ką noriu veikti gyvenime, todėl dabar darau tai ką DABAR noriu daryti.

Iš to taško – kai priimi realybę, gali labai sparčiai judėti į priekį, nes tada kai priimi realybę Tu pradedi nebemeluoti sau. Kai nemeluoji sau – pradedi iškart gerai jaustis. Ir kas juokingiausia: jeigu koncentruojiesi į tai ko neturi dabar, pradedi blogai jaustis. O ar blogai jaučiantis norisi ką nors daryti? Būk dėkingas už tai ką turi.

 

Categories
Sveika Gyvensena

Stresas ir grįžimas į harmoniją

Stresas – natūralus psichologinis ir emocinis „indikatorius“ rodantis kokie harmoningi esame. Sveikas streso kiekis (nuo kurio jaučiamės stipresni) yra naudingas siekiant užsibrėžtų tikslų. Lengva suvokti kada nesame harmonijoje, trūksta jėgų, motyvacijos, kankina neigiamos mintys. Sekantys patarimai turėtų padėti grįžti į harmoniją.

Padarykite tai, ką darydavote vaikystėje. Pavyzdžiui, sudėliokite galvosūkį, nupieškite piešinį, grokite, žvejokite. Prisiminkite savo vaikystės hobius, jie gali jus atitraukti nuo šiandienos iššūkių bei nuraminti.

Padarykite mankštą. Tai puikus būdas išsikrauti. Tai du viename – ne tik atitrūkstama nuo minčių, kurios sukelia stresą, bet ir tuo pačiu pagerinama savijauta ir sveikata.

Pažiūrėkite komedijos žanro filmą ar paskaitykite anekdotų. Juokas puikus streso priešnuodis. Po nuoširdaus juoko galime jaustis tiktai žvaliai ir gerai!

Sąmoningai save raminkite. Kada paskutinį kartą išsprendėte situaciją nerimaudamas? Ieškokite sprendimų ir veikite, tik tokie veiksmai išsprendžia situacijas. Kuo greičiau pradėsite, tuo mažiau liks laiko nerimauti.

Masažas. Kaip dažnai pamirštame tokius atsipalaidavimo būdus kaip masažas? Masažas atgaivins jūsų kūną, mintis ir jausmus. Tai būtina patirti!

Nuteikime save teigiamai. Prieš eidami į interviu dėl darbo ar į pasimatymą sugalvokime keletą pozityvių teiginių ir nuolatos jas kartokime, kol pasijusime labiau pasitikintys savimi. Pasitikėjimas savimi – tai lyg Didžioji kinų siena per kurią stresas nėra pajėgus perlipti.

Valgykite kuo sveikesnį maistą. Esame linkę neįvertinti kokią įtaka mūsų savijautai turi valgomas maistas. Perskaitykite keletą knygų apie mitybą, vadovaukitės instrukcijomis ir stebėkite kaip jausitės. Žinau, tai pranoks jūsų lūkesčius…

Gilus, lėtas kvėpavimas. Pasakykite sau – sustok! Keletą kartų giliai įkvėpkite, palaukite, kol širdies ritmas sulėtės, mintys nustos „šokinėti“. Tada tęsk savo kelionę.

Įvertinkite paprastus dalykus. Mums nėra būtina vartoti tablečių, kad nusiramintumėte, tam yra natūralios metodikos. Gyvenkime harmonijoje, nes tam ir esame sutverti.

www.Gyventi.lt

Saulius Šunauskas