Categories
Įkvepiančios istorijos

Indėniškas patarimas

Indėniškas patarimas
Indėniškas patarimas

Tad gyvenk savo gyvenimą taip, kad mirties baimė negalėtų įeiti į tavo širdį. Neprikaišiok niekam jų religijos; gerbk kitų pažiūras ir reikalauk, kad jie gerbtų tavąsias.

Mylėk savo gyvenimą, padaryk savo gyvenimą tobulą ir išgražink viską jame. Stenkis padaryti gyvenimą ilgą, o jo paskirtį – pagalbą ir tarnavimą žmonėms. Paruošk kilnią savo mirties dainą tai dienai, kai teks eiti per didijį išsiskyrimą. Visada ištark žodį ar parodyk pagarbos ženklą, kada sutinki draugą ar net nepažįstamą atokioje vietoje. Rodyk pagarbą visiems žmonėms, o padlaižiavimo – niekam. Kada atsikeli ryte, padėkok už maistą ir gyvenimo džiaugsmą. Jeigu nematai priežasties, už ką dėkoti, spraga slypi tik tavyje. Neišnaudok žmonių ar ko kito, nes išnaudojimas paverčia išmintingus kvailiais ir atima dvasios įžvalgą. Kai ateis laikas tau mirti, nebūk kaip tie, kurių širdys perpildytos mirties baimės, nes, kada išmuša jų valanda, jie verkšlena ir maldauja, kad gautų dar šiek tiek laiko nugyventi savo gyvenimus iš naujo, kitu būdu. Sudainuok tada savo mirties dainą ir mirk kaip didvyris grįžtantis namo. Indėnų genties vadas, Tecumseh www.Laimingi.lt

Categories
Laimė Sėkmės psichologija

Nuoširdumas ir stiprybė

Nuoširdumas
Nuoširdumas

Keletą kartų per metus tenka važiuoti taksi ir išgirsti vairuotojus kalbančius „racija“. Pradėdami kalbėti „racija“, jie sako, labai gražų, mažybinį žodelį, kuris daug reiškia kiekvieno iš mūsų gyvenimuose – „centriukas“.

Kiekvieną kartą, kai netenkam gyvenimo jėgos, netenkam ir savo centro pojūčio – darome ne iš centro. Tai darome silpnai ir neužtikrintai, nes toje srityje praradome nuoširdumą… Ir štai prieš mus situacija, kurioje „reikia“: meilikauti, meluoti, kontroliuoti, įkalbinėti ar eiti prieš savo norą. „Centriukas“ sako: „ne“, bet žmogus bando, o pabaiga visada vienoda – nemalonumai viduje.

Nuoširdumas yra stiprybė ir bene pati didžiausia. Ar kada nors jautėtės silpnas kai sakėte tiesą? Kai reikia viską išsakyti, yra baisu, bet sakant patiriam didžiulę laisvę ir pamatom, kad tai buvo šimtą kartų lengviau, nei galvojom! Tuo pačiu metu, kai tiesa aplanko liežuvį, širdį aplanko ramybė.

Pastebėkite, kad kai netenkate stiprybės, visada esate įsivėlę į kažkokį „muilą“. Kažkokie klastingi ir neaiškūs, nenuoširdūs ketinimai, intrigos ir pan. Visa tai atima stiprybę, nes nuoširdumo ten nebuvo! Gamta palaiko nuoširdumą ir už jį suteikia žmogui stiprybę. Kai tik imatės laikytis nuoširdumo – visos bėdelės tiesiog išgaruoja.

Mums lieka tik peržiūrėti savo norus, ketinimus, veiksmus, darbus ir sutikrinti juos su nuoširdumu. Pasiryžkite gyventi nuoširdų gyvenimą ir kuo greičiau „nusimeskite“ visus tuos dirbtinumus, jeigu tokių turite.

Ieškokite įkvėpimo, jie pagyvina nuoširdumą

Aukštais idealais įkvėptas žmogus, turi nepamatuojamą jėgą nuveikti savo kilnius darbus, tad ieškokite įkvėpimo. Įkvėpimą lengva rasti šiais būdais:


Skaitykite kuo aukštesnių vertybių knygas. Pasidomėkite dvasingumu, ten parašyta per nelyg daug išminties, kad ją praleisti.
Skaitykite biografijas žmonių, kurie gyveno „iš idėjos“. Lengva užsikabinti ir dirbti su motyvacija aptekti pinigais. Pasidomėkite žmonėmis, kurie gyveno stipriais idealais ir pakeitė pasaulį be finansinės motyvacijos.
Susipažinkite su žmonėmis, kurie gyvena aukštomis vertybėmis, tai bus bene didžiausias įkvėpimas.
Įkvėpianti poezija, dainos ar istorijos.
Paprasta ir nuoširdi malda. Ar įsivaizduojate puolusį į depresiją žmogų, kuris nuoširdžiai tiki Dievu? Aš irgi ne. Pažįstu milijonierių, kuris šiuo laikotarpiu prarado daug pinigų, bet neprarado šypsenos, nes moka melstis (nebūtina būti krikščioniu, kad tai daryti).

Laikykitės savo „centriuko“!

Liudas Vasiliauskas
www.laimingi.lt

Categories
Sveika Gyvensena

Mankšta. 9 priežastys kodėl verta mankštintis

Mankšta užima svarbią vietą mano gyvenime. Tai nebūtinai turi būti ryte atliekami kūno tempimo pratimai ar bėgiojimas, bet mankšta – tai jodinėjimas, šokių pamokos, čiuožimas ant ledo ir t.t., nes šios veiklos reikalauja fizinio aktyvumo. Taigi, kiekvienas gali atrasti sau tinkančią bei patinkančią mankštą. Kad įtikinčiau, jog fizinė veikla nėra laiko švaistymas, pateikiu devynias priežastis, kodėl verta mankštintis.

Mankšta pakelia nuotaiką, atgaivina. Bėgimas parku šiltą vasaros rytą, gaivus oras, įvairūs kvapai – visa tai pakilios nuotaikos garantas. Po darbo praleista valanda sporto salėje – atgaivina, ypač jei dirbi protinį, sėdimą darbą, patiri daug streso.

Mankšta ugdo valią, ištvermę. Kasdieninis mankštinimasis padės ne tik sutvirtėti fiziškai, bet ir protiškai. Tai yra tokia veikla, kuria turi užsiimti nuolat, be didesnių pertraukų, kitaip nepajusi tikrosios mankštos naudos. O nuolatinis proceso kartojimas ugdo valią bei ištvermę.

Mankšta padeda palaikyti formą, atsikratyti viršsvorio. Jokia dieta taip nepadės, kaip sportas. Sudeginsi nereikalingus riebalus, išryškinsi kūno formas, taip pat labiau pasitikėsi savimi.

Nuolat sportuojantys žmonės yra energingesni. Nuolat mankštintis yra sunku tik tol, kol tai nėra įprotis. Bet kai nugalime pirminį diskomfortą, greitai pajusime šio triūso vaisius. Tada jautiesi gerokai žvalesnis, vikresnis, o svarbiausia – energingesnis.

Mankšta stiprina tavo širdį bei plaučius. Sportuodamas apkrauni širdį, ji turi greičiau „filtruoti“ kraują. Širdis taip pat yra raumuo, kuris nuo susitraukinėjimo palaipsniui sustiprėja. Taigi, vėliau bus mažesnė tikimybė susirgti širdies ligomis ar patirti širdies smūgį.

Mankšta padeda stiprini, auginti raumenis, kaulus. Dar niekam nepakenkė fizinė jėga. Galėsi dirbti sunkesnius fizinius darbus – greičiau, efektyviau ir jausi mažesnį nuovargį. Argi tai ne nuostabu? Augant, tvirtėjant raumenims, savaime tvirtės ir kaulai, nes jiems reikės išlaikyti didesnę raumenų masę.

Nuolat sportuojantis žmogus miega geriau. Geriausiai žmogus miega tada, kai per dieną išnaudoja visas – tiek protines, tiek fizines – jėgas. Tik jokiu būdu negalima sportuoti prieš einant miegoti, nes tada po mankštos jausiesi pernelyg žvalus, kad užmigtum.

Sportuojantis žmogus – sveikesnis žmogus. Turbūt ne paslaptis, kad sportuojantys žmonės serga rečiau, be to, tikimybė susirgti kai kuriomis ligomis sumažėja, pavyzdžiui, krūties vėžiu, artritu ir kt. Pamiršite ir tai, kas yra aukštas kraujospūdis.

Mankšta – laisvalaikio praleidimo forma. Laisva sekmadienio popietė? Gal prasimankštinam? Neužmirškite pasikviesti draugų, juk drauge smagiau.

Ar įtikinau, kad mankštintis verta? Tikiuosi! Pirmyn lieti prakaitą vardan tobulesnio gyvenimo.

Šaltinis: Gyventi.lt

Categories
Sveika Gyvensena

Ugdykite savo raumenis


Prisiminkite ,kad nuo gimimo iki pat mirties labai didelį vaidmenį atlieka 600 jūsų kūno raumenų. Raumenys sudaro daugiau kaip pusę viso kūno.

Didelės jų dalies nematote. Išilgai 9 metrų skrandžio ir žarnyno trakto yra raumenys, kurie stumia maistą. Reikalingi tvirti raumenys, kad priverstų normaliai dirbti plaučius.Tačiau svarbiausias raumuo mūsų kūne – širdis. Būtent širdis pumpuoja kraują ir taip maitina kitus 600 raumenų.Kuo daugiau raumenų iš tų 600 dirbs, tuo tobulesnė bus jūsų širdis ir kraujotakos sistema ,tuo geresnė bus fizinė būklė ir sveikata. Bent kas dieną ,kad ir greitas ėjimas bus jums gera fizinio krūvio forma, jei norite, kad jūsų vidaus organai būtų sveiki, daugiau judėkite, vaikščiokite pėsčiomis.

www.treniruokis.net