Categories
testosteronas

5 Sveiki Maisto Produktai, Kurie Mažina Testosteroną.

Kai sumažėja Testosteronas, atsiranda bloga nuotaika, sunku priaugti raumenų masės, dingsta gyvenimo džiaugsmas, aista ir libido.

Testosteroną mažina ne tik nesveiki maisto produktai, bet ir sveiki. Būtent šiame video bus atskleisti 5 sveiki maisto produktai, kurie gali sumažinti testosteroną.

5 sveiki maisto produktai, kurie mažiną testosteroną

Testosteronas mažėja dėl 3 pagrindinių priežasčių.

Kai pradeda didėti moteriško hormono estrogeno kiekis. Kai pradeda didėti streso hormonas kortizolis. Ir testosteronas mažėja, kai išsiskiria insulinas (tai laikinas sumažėjimas).

Jeigu nori padidinti libido, raumenų masę ir jėgą, žiūrėk kaip natūraliai padidinti testosteroną paspaudęs čia..

Categories
testosteronas

Testosteronas: 7 Simptomai, kad jis sumažėjo! Pasitikrink, kol yra laiko.

Testosteronas – vyro aistros, pasitikėjimo savimi, jėgos, ištvermės ir gyvenimo džiaugsmo šaltinis. Šiame video sužinosi, kokie simptomai atsiranda, kai sumažėja testosteronas.

Kartais bloga nuotaika, energijos trūkumas yra ne kas kita, kaip vyriško hormono sumažėjimas.

Didesnis testosterono lygis suteikia:

  • Suteikia maksimalų pasitikėjimą savimi, bendraujant su kitais, ypač su moterimis.
  • Sustiprina patrauklumą moters akyse. Jos nemato pokyčių, bet jaučia, kad vyras yra išskirtinis.
  • Didina raumenų masę ir leidžia lengviau sudeginti nereikalingus riebalus.
  • Geriną nuotaiką, savijautą ir išlaiko energingumą.
  • Sustipriną potenciją, seksualinį pajėgumą ir ištvermę.
  • Dingsta baimė suklysti, todėl daugiau atsiranda drąsos darbe ir santykiuose su moterimis.

Jauti, kad reikia optimizuoti testosteroną? Sužinok, kaip natūraliai padidinti testosteroną paspaudęs čia…

Categories
Dieta ir Mityba

14 MAISTO PRODUKTŲ, DIDINANČIŲ TESTOSTERONO KIEKĮ VYRAMS!

1. Žuvis 
(ančiuviai, ešerys, upėtakis, otas , silkė, saira , lašiša, sardinės , krevetės) ,natūrali mėsa (be augimo hormonų)

2. Švieži vaisiai 
(abrikosai, melionas,obuolių, vynuogės, citrinų , mangų , apelsinų , papajų , persikų , kriaušių , ananasų , moliūgų , saldžiųjų bulvių , persimona)

3. Daržovės 
(briuselio kopūstai , morkos, brokoliai , salierai, pomidorai , geltonosios paprikos, cukinijos , baklažanai)

4. Švieži žalūmynai 
(garstyčios, petražolės, špinatai , svogūnai, kalendra)

5. Uogos 
(vyšnios, spanguolės , avietės , arbūzas , braškių , mėlynių , gervuogių, slyvų)

6. Džiovinti vaisiai 
(razinos , abrikosai , figos , slyvos)

7. Riešutai 
(kedro riešutai , graikiniai riešutai , lazdyno riešutai , anakardžiai , pistacijos)

8. Košės 
(kruopų košė , grikiai , soros , ryžiai)

9. Moliuskai / austrės

10. Prieskoniai 
(kardamono , raudonieji pipirai , karis , česnakai , svogūnai, ciberžolė)

11. Augalinis aliejus 
(alyvuogių , sezamo , riešutų)

12. Medus

13. Ženšenis , Sibiro ženšenis , auksinė šaknis , citrinžolės.

14. Cinko turintys produktai: pupelės, lęšiai, riešutai, grūdai, moliūgo sėklos. Rekomenduojama cinko paros norma yra 10 miligramų.

Už straipsnį dėkojame: Revoliucija.com