Categories
Sėkmės psichologija Vyro Kelias

Kodėl naudinga nuolat peržiūrėti savo tikslus?

 

Kaip dažnai jūs peržiūrite savo išsikeltus tikslus? Ar jaučiate skirtumą kai tikslus peržiūrite retai ir kai juos peržiūrite dažnai? Aš asmeniškai jaučiu ir labai didelį skirtumą.

Bet kokio tikslo siekimas labai panašus į kelionę nuo A iki B su žemėlapiu. Mums nuolat reikia užmesti akį į žemėlapį, jog nueitume ten kur reikia. Turėdami net ir navigacija, mes į ją turime užmesti akį, jog žinotume kur ir kada pasukti.

Jei jau nusprendėme kažko siekti. Esame tinkamai suformulavę tikslą. Geriausiu atveju dar ir suskirstėme atkarpomis, tai būtina peržiūrėti savo užrašus reguliariai.

Kokia naudą mums suteikia reguliarus tikslų peržiūrėjimas?

Jūsų tikslo linijos kai tikslą peržiūrite retai  ir kai nuolat.
Kuo dažniau peržiūrite savo tikslus, tuo linija tiesesnė ir stabilesnė.

Išlaiko mūsų koncentracija ir dėmesį. Mes pradedame mažiau blaškytis. Laikui einant, neperžiūrėdami savo tikslų juos po truputį užmirštame. Galite pastebėti, jog po dviejų mėnesių peržiūrėtas naujametinis tikslų sąrašas atrodo daug didesnis nei prisimename. Kasdienybė įtraukia mums į savo būtį, todėl pravartu pakelti akis ir pamatyti kur stovi mūsų švyturys.

Tikslų peržiūrėjimas suteikia motyvacijos veikti. Ypač jei tikslai suskirstyti atkarpomis kurias galite išmatuoti ar tai lyginti su kažkuo. Tada jūs žinote kur jau esate ir kiek dar liko eiti. O kai jau esate nuėję atkarpą, nevalia pasiduoti, nes nežinia už kurio kampo yra jūsų sėkmė. Gal jums liko tik vienas žingsnelis.

 

Kaip dažnai reiktu peržiūrėti savo tikslus?

Jeigu savo tikslus užsirašote gruodžio 28d., o juos peržiūrite kitų metų gruodžio 26d. Kokia tikimybė, jog juos būsite įgyvendinę? Bent 1% tikimybė tai tikrai yra.

O jei savo tikslams skiriate kiekvieną (kas antrą) dieną po 5 min. ? Ir vieną dieną savaitėje pasidarote esamos savo situacijos įvertinimą? Kokia tikimybė jog jūsų tikslai bus įgyvendinti? Manau iki 300 kartų didesnė.

Žmonės dažnai neperžiūri savo tikslų, nes tai atrodo nenaudinga. Bet manau 5min tikslams kas dieną, daug geriau, nei 30min televizoriui ar FaceBook’ui.

Rekomendacija:

Peržiūrėdami savo tikslus stenkitės juos susieti su emocijomis. Plikas ir šaltas tikslas nekelia jokio jaudulio ir emocinio impulso kuris skatintu jūs judėti pirmyn. Todėl jūs galite įsivaizduoti kaip jausitės pasiekią tikslą, kokia būsena ir pasitenkinimas savimi užklups. Tikslo pasiekimas priklauso nuo 80% jūsų psichinės būsenos ir veiklos, bei nuo 20% įdėto fizinio darbo.

Jeigu galite eiti tiesesniu keliu, kodėl jo ir nepasirinkus?

Categories
Sėkmės Istorijos

O kodėl ne pirmas?

Ar susimastote, kad kartais daugiau laimės ir džiaugsmo į širdį atneša tikslo siekimas – lipimas slidžiu paviršiumi ir atsigręžimas atgal pažiūrėti kiek jau daug nueita, nei buvimas kalno viršūnėje iškėlus vėliavą. Ta akimirka trunka pernelyg trumpai ir į atmintį retai kada įstringą, nes dažniausiai atmintyje „vaidenasi“ visas tikslo siekimo progresas ir sunkus darbas. Ir tai suteikia malonumą, nes žinai kaip sunkiai dirbai ir ką pasiekei.

O kas svarbiausia, tai neužmigti ant laurų ir tęsti kovą. Reikia išsikelti sau naujus iššūkius, nes tik taip gali tobulėsi. Viskas yra orientuota į pati tave, niekas neužkels ant pjedės stalo už ačiū, tam turi dirbti ir mylėti savo darbą. Štai puikus pavyzdys  vieno įžymaus žmogaus. Tai trumpa motyvuojanti istorija kuri yra paremta tikrais faktais. –  Buvo toks JAV prezidentas Ronaldas Reiganas, kuris po universiteto baigimo buvo laikomas vienu iš 50 protingiausių JAV žmonių pagal intelekto koeficientą, ir kai jis atėjo į pokalbį dėl darbo, prasitarė: esu vienas protingiausių žmonių Amerikoje. O darbdavys jam atsakė, vienas iš 50? O kodėl ne pirmas? Tai tik dar kartą įrodo, kad visada turi siekti maksimumo!

Straipsnį atsiuntė Armantas. Dėkojame jam.

Categories
Vyriškas patarimas

Kur galima butu iseiti kai neturi draugu?

Baidarių irklavimas

Tema:
Kita

Vardas:
Mantas

Klausimas:
Iš esmes aš turiu draugu, bet jie kaip sakant asilai, ir neišdrįstų net išeit į lauką, juos ir taip lazdavoja visi mokykloj. Mane supranta kaip normalų, bet aš nelabai su kitais bendrauju, jie jau kaip ir grupė draugų, kadangi iškart nepradėjau bendraut su jais truputį gailiuosiu, prisijungiau prie tokiu asilesnių.Tai va, tarkim neturiu normalių draugų.Kur būtų galima nueit, išeit į lauką, ką nors paveikt?Ką daryt dėl draugų?Gal nustot draugaut su tais durneliais noliferiais?

Atsakymas:

Sveikas Mantai,

Gyvenimas galima sakyti susideda iš etapu. Kas viename gyvenimo etape buvo normalu, faina, priimtina, tas kitame jau žmogaus nebetenkina ir reikia pereiti į kitą etapą.

Kaip tu manai, kas tau neleidžia prisijungti prie tų kitų grupės?

Geriausia bendrauti su visais, turėti savo nuomonę, kredo ir jos laikytis.

Jeigu turi netinkamus draugus ir nori kitokių, geriausias mano galva dalykas yra sportas. Aš pats pradėjau bendrauti būtent tada kai metus laiko tryniausi be tikslo ir ne su pačiais geriausiais. Sportas suteikia pasitikėjimo, draugų rato, pažinčių. Išmoksti siekti tikslo ir t.t.

Taip pat ir su bet kokiais būreliais ar užsiėmimais. Visi jie tau suteiks draugų, užsiėmimo, bendravimo.

Tikiu, kad gali rasti nemokamų užsiėmimų. Jeigu tokių nėra sukurk savo. Aš kalbu rimtai, jeigu kažko nori ir to nėra tavo mieste imk ir sukurk tai. Youtube pažiūrėk kaip kas vyksta toje veikloje kurios nori ir t.t.

Sėkmės tau darant tai kas tau patinka ir nesižvalgant.

Nori ir tu užduoti klausimą? Klausk vyriško patarimo.

Categories
Motyvacija

Būdas nubėgti 100 metrų

atkaklumas
Atkaklumas

Rašau tam, kad žmonės nedvejotų pasirinkti vienos krypties. Nė vienas metodas neturi punkto „mesk praktikuoti pusiaukelėje šį metodą, ir tau pasiseks“. Todėl…

Jeigu nori nubėgti šimtą metrų, reikia imti ir bėgti nuo pradžios iki galo. Negalima sustoti ties 50-u, padvejoti, grįžti atgal prie starto pasikeisti rūbų. Tada vėl bėgti ir sustoti ties 70 m tam, kad pasikeistum batus, ir bėgti į priešingą pusę. Tokiu būdu dar nė vienas sportininkas nebuvo laimėjęs rungties.

Reikia susikoncentruoti, pasirinkti bėgimo tempą, kryptį ir nubėgti iškart 100 metrų. Toks būdas. Ne kitoks.

Lygiai tas pats yra su tikslais ir savo krypties pasirinkimu. Reikia susikoncentruoti į vieną tikslą, išsirinkti VIENĄ metodiką, su kuria tu bėgsi iki finišo, ir tada jau lėk, bėk ir nesustok iki pat galo.

Pusiaukelėje arklių nekeičia. Lietuvių liaudies patarlė.

Liudas Vasiliauskas
www.laimingi.lt

Categories
Motyvaciniai Video

Turėk tikslą