Categories
Fitnesas ir Treniruotės

Tricepso treniruotė namų sąlygomis [Video]

Prieš savaitę naršydamas youtube’ je radau įdomų ir iš pažiūros veiksmingą pratimą tricepso raumenims namuose.  Pabandžiau, patiko, atrodo kol kas veiksmingas ir dalinuosi su jumis. Pratimas iš esmės nesudėtingas ir jį galima atlikti beveik visur. Net ir ofise ar tai vonioje. Žemiau yra pateiktas pratimo atlikimo video. Pratimo sunkumas priklauso nuo atramos aukščio ir tavo viso kūno išsitiesimo dydžio (ilgio). Taip pat pratimą galima atlikti ir treniruojantis lauke.

[media url=“http://www.youtube.com/watch?v=6aRnAA_2DyI“ width=“560″ height=“315″]

Pradžioje nebūtina iškart taip ekstremaliai žeminti atramos aukšti. Pilnai užtenka atlikti 3-4 serijas, po 10-15 tokių atsispaudimų. Kiekvienas pagal save gali nusistatyti pakartojimų skaičių.

 

Trys viename.

Taip pat rekomenduoju į savo namų sporto programą įtraukti trijų pratimų seką kuri yra atliekama ratu. Pratimai nėra sudėtingi.3 serijos po 8-15 (pagal save) pakartojimus ir pajusite savo apleistą tricepsą.

[media url=“http://www.youtube.com/watch?v=URCC3x2SfS8″ width=“560″ height=“315″]

Gero jums sportavimo. Jeigu turite gerų nuorodų į youtube pratimus kuriuos atlieka ir jūs namuose ar tai lauke, pasidalinkite komentaruose.

Categories
Fitnesas ir Treniruotės

Patarimai, kaip pagerinti štangos spaudimą

stangos spaudimas
Štangos spaudimas

Sporto salėje ir šiaip draugų būryje galime dažnai išgirsti frazę: „Kiek išstumi?“. Štangos spaudimas, tai tarsi pratimas, kuris parodo žmogaus sugebėjimus, galią. Tačiau dažnas nutyli, nes išstumia nedaug. Yra netgi keli būdai kaip pagerinti štangos spaudimo rezultatus.

Pirmiausia reiktų sustiprinti pagalbinius raumenis, kurie mums padeda štangos spaudime. Vienas pagrindinių raumenų – tricepsas. Norint sustiprinti šį raumenį reikėtų atlikti pratimus ant lygiagrečių, taip pat su svoriais.

Kiti labai svarbūs raumenys žinoma yra pečiai ir nugara. Reiktų atlikti pratimus viršutiniams nugaros raumenims bei sukamiesiems pečių raumenims. Daugelis žmonių klausia kas tie sukamieji pečių raumenys ir kaip juos ištreniruoti. Paprasčiausiai paimame du svarmenis rankomis ir iškeliame juos į šalis. Dabar sukamaisiais riešo judesiais sukame svarmenis pirmyn ir atgal. Tai labai paprasta.

www.bicepsbrothers.lt